zondag 2 november 2014

DIY: MEMORY JAR


Ik ben dol op het decoren van mijn kamer. Boeken anders neer zetten. Fotootjes op hangen.  Laatst heb ik zelfs de indeling van m'n kamer veranderd. Het liefst berg ik alles netjes op in potjes.  Laatst kwam ik een paar leeg jampotje tegen. Tijd voor een diy!


Benodigheden:
- Een jampot. (Liefst zo een als deze op de bovenstaande foto)
- Plaketiket
- Papier
- Pen

Als eerste plak je het etiket op je jar in dit geval je jam potje. Het klinkt makkelijker dan het is dus probeer het in een keer goed te doen. Vervolgens schrijf je er Memory Jar op en de begin datum en eind datum van de periode dat je Jar vult. Dit is meestal een jaar. Vervolgens kan je beginnen met vullen. Schrijf leuke een leuke herinnering of behaald doel op een papiertje. De bedoeling is dat je aan het eind van het jaar een zoveel vol mogelijke memory jar hebt. Nu hoef je niet perse een jam potje te gebruiken maar zelf vind ik dit toch het leukst. 


Je kan eindig variëren met dit soort potjes. Het leuke is dat iets wat je normaal misschien zou weggooien hergebruikt. Handig toch?

Wat vinden jullie van het hergebruiken van dingen?


Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten