maandag 17 november 2014

Dear Autumn,

Dear Autumn,



Dit zou eigenlijk een brief in het Engels moeten zijn maar dat doe ik maar niet. Ik heb nog een hoop te leren voor een Cambridge student. Maar om weer naar jou te keren  je bent nog steeds in volle bloei. Ik moet zeggen: soms dank ik je voor dat je zo koud bent. Eindelijk tijd om eens lekker weg te kruipen in een warm fluffy vest maar soms dan juist dat het gene wat je zo vervelend maakt. Wanneer ik mezelf er weer op betrap dat ik alleen maar achter de computer zit of wanneer ik aan het  blauwbekken van de kou als ik m'n handschoenen niet bij me heb.  Je hebt je charmes. Je mooie gekleurde blaadjes, je frisse briesjes 's morgens vroeg op de fiets. Eenden die oversteken over het fietspad. Mist die laag boven de vijvers hangt. Warme chocolade melk om te drinken. Pepernoten, (ik kan er geen genoeg van krijgen) Wel ga ik proberen zoveel mogelijk foto's van je te schieten. Je vast te leggen of je te verzamelen via weheartit. Eigenlijk ben je zo slecht nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten